Integrationer till 24SevenOffice

Mer information om integrationer till 24SevenOffice

Vår integration synkroniserar data med 24SevenOffice mot andra system i vår plattform. 

  • Nedan finner ni data som är vanlig att integrera:

    • Namn

      1. Efternamn

      2. Adress

      3. Anställningsnummer

      4. Personnummer

      5. Lön

      6. Närmaste chef

      7. Kontonummer

      8. Frånvaro

      9. M.fl.

Exempelvis så kan adress-, kontakt- och löneuppgifter för en anställd hämtas från HR-systemet i samband med att uppgifterna ändras och uppdaterar uppgifterna i personalregistret i 24SevenOffice med automatik. Om personen inte finns i 24SevenOffice så skapar vår integration automatiskt denne person där.

Vem passar den här integrationen för?

Den här integrationen är byggd för er som har 24SevenOffice som lönesystem och vill integrera mot andra system, exempelvis HR-system som HiBob, Hailey HR, Evity HR, Huma HR, Simployer One och Personio. Det går såklart att även integrera mot andra system i ert HR-systemlandskap så som rekryteringsverktyg(ex. TeamTailor), reseräkningsverktyg(ex. Skovik) eller identitets- och åtkomsthanteringssystem(ex. Entra ID) m.fl.

Hur lång tid tar det att komma igång?

Med våra färdiga integrationer brukar ni normalt vara igång redan samma dag men vi rekommenderar alltid en testperiod.

Personuppgifter som kan hämtas eller uppdateras i 24SevenOffice

Våra integrationer är dynamiska vilket innebär att du kan skicka data även från era Custom Fields(era kunspecifika fält). Annan data som är vanlig och möjlig att integrera är:

  • Namn

  • Adress

  • E-post

  • Telefon

  • Bankkontonr + clearing

  • Anställningsform

  • Befattning

  • Månadslön

  • Startdatum

  • Datum för när anställning upphör

  • Personnummer

    m.fl.

Hur ofta synkas uppgifterna mellan systemen?

Det beror på ert behov. Integrationen kan lyssna kontinuerligt efter ändringar eller så sätter vi upp ett flöde med ett visst intervall.

Twines allmänna villkor gäller för denna integration.